Thursday, May 17, 2012

Izz Aiman..... Tak Nak Minum Susu


Aduhai, sejak akhir2 nie, kepala aku ada sikit migrain. Sebabnya Budak Bobot Izz Aiman meragam jer malam2 menyebabkan aku kurang tido. Disebabkan kurang tido, maka datanglah Cik Migrain bertenggek dikepalaku. huhuu....

Kalau dekat rumah Mama Ecah (Pengasuh Izz), Izz ok jer minum susu formula (SF). Tapi bila dekat rumah, sekali pun susah dia nak minum SF. Susu Badan aku dah semakin kurang productionnya. Jadi aku ambil alternatif gantikan SF untuk Izz. Bila waktu malam, Izz selalu meragam, mungkin dia nak susu badan, tapi kurang productionnya. Dan dia lapar, sebab tak cukup susu. Bila aku bagi dia minum SF mesti dia tolak2 dengan tangan dia. Tak Nak minum....



Aku dah berusaha untuk perbanyakkan kembali susu badan ku. Tapi apakan daya..... Tak pe, aku akan terus berusaha dan berdoa semoga air susu ku akan cukup untuk Izz.

P/s: Untuk Budak Bobot, Ibu akan cuba petua2 yang membolehkan kembalikan susu ibu banyak macam dulu. Ibu nak anak ibu membesar dengan sihat....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...