Friday, May 15, 2009

Alya Emilda


Salam....


Pertama kali menulis dalam blog nie terasa kekok sikit. Maklumlah sebelum nie tak ada pengalaman. Tapi aku yakin lama kelamaan nanti aku mesti dah 'pro' menulis dalam blog nie. hehe...(perasan).... :)

Kalau korang nak tahu, sebenarnya dah lama aku teringin nak masuk blog nie. Tapi apakan daya masa dan keadaan tak mengizinkan. Lebih-lebih lagi sekarang nie dah ada "orang baru" dalam hidup aku dan suamiku... Alya Emilda... atau nama manjanya Emilda..........
Trademark untuk puteri kesayangan aku nie kalau korang nak tahu "Nie Tomel2 nie".... Comel tak? hehehe.....
Emilda dah 3 bulan. Emilda sekarang dah pandai senyum kalau kita agah dia.... yang paling aku dan suami aku suka sangat dengan puteri kami nie, dia suka berborak. Sampaikan aku dah beli beberapa buah buku cerita untuk aku ceritakan pada dia.
Alhamdulillah... aku syukur sangat2 sebab Emilda membesar seperti kanak2 yang lain dan sihat sentiasa... Aku akan sentiasa doakan semoga puteri kesayangan aku nie akan menjadi anak yang solehah. Amin.............




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...